Cum sa faci un Blog: cum să Scrii o Postare pe Blog

prima postare pe blog

„Obiectivul principal al site-ului BaniNinja este de a-i ajuta pe vizitatorii noștri să își îmbunătățească viața financiară. Lucrăm în parteneriat cu alte companii care împărtășesc aceeași viziune. Unele link-uri din postare pot fi ale partenerilor noștri. În acest fel, facem bani.”

În primul rând ce înseamnă cum să scrii o postare pe blog și ce ce își creează cineva un blog? Nu atrage suficient atenția site-ul sau pagina de Facebook? De fapt, unul dintre primele lucruri pe care le afli  este că blogging-ul nu are nicio legătură cu păstrarea unui jurnal al afacerii / hobby-ului tău și nici nu este un blog de vânzări.

Un blog este, de fapt, un instrument de generare a traficului, care creează notorietate în jurul tău și al produsului/serviciului pe care îl oferi. Un blog îți stabilește autoritatea și ajută publicul să aibă încredere în tine. O vitrină de magazin sau un banner nu sunt suficiente pentru a câștiga încredere. În prezent, ai nevoie de o „platformă” pentru a te afirma ca profesionist și pentru a face oamenii să vorbească despre aspecte importante ale afacerii tale.

În acest articol, vom discuta despre cum să scrii o postare pe blog și, eventual, vom crea o serie de bloguri care îți vor mări traficul și îți vor consolida prezența online. Și această autoritate este cea care mărește vânzările și îți aduce bani!

Cum Să Scrii o Postare pe Blog: 5 Pași de Urmat

Blogging-ul poate fi o sursă de venit excelentă, în special având în vedere faptul că unii autori sunt plătiți cu milioane pentru a scrie bloguri pentru marile companii.

Linkurile la articole din reviste, bloguri și videoclipuri sunt distribuite pe social media, deci obiectivul tău este acela de a genera interes prin intermediul rețelelor de socializare și apoi să direcționezi traficul către blogul propriu.

Potrivit Smarters.ro, secretul pentru cum să scrii o postare pe blog este să îți planifici articolele în avans, concentrându-te pe un subiect și creând o schiță. Cunoașterea subiectului și a „temei” postărilor de pe blog îți va permite să creezi un articol de calitate mai bună, care include cercetarea, verificarea datelor și o schiță organizată care să mențină cititorii interesați.

Pe lângă conținutul de calitate, experții recomandă, de asemenea, să acorzi atenție titlului, asigurându-te că este informativ și dramatic. De asemenea, în postarea pe blog trebuie să inserezi imagini.

prima postare pe blog

Pentru a avea succes, avem mai multe informații detaliate pentru tine. Iată cinci “recomandări” simple atunci când planifici cum să scrii o postare pe blog:

găsește idei de postări pe blog citind și ascultând

1. Găsește idei de postări pe blog citind și ascultând

Prima întrebare pe care o poți avea în discuția despre cum să scrii o postare pe blog este de unde obții idei? Dacă vinzi un produs sau serviciu, nu vei rămâne rapid fără subiecte? Firește, una dintre cheile pentru un articol bun este să fii interesat de subiectul despre care scrii.

Dacă nu ești prea încântat de el, acest lucru se va reflecta în felul în care scrii. Scrisul „natural” face un blog mult mai interesant. Scrii cu mai multă pasiune, te documentezi mai mult și ai mai mult entuziasm pentru industrie.

De asemenea, este înțelept să eviți subiectele plictisitoare. Evită orice articol care a fost deja „acoperit” și evită articolele de “bun simț”, care nu au nicio valoare pentru cititor. Postează doar despre lucrurile care te interesează și lasă cititorul să-ți simtă entuziasmul.

Când găsești subiecte care sunt cu adevărat interesante și obții clicuri, amintește-ți să-ți cercetezi piața, concurența și cititorii.

Chiar dacă poți avea instincte bune pentru articole și titluri (și este excelent dacă ai!), nu subestima ceea ce s-a scris deja și încearcă să îmbunătățești.

Încearcă să găsești idei noi pentru postările pe blog, verificând:

ce cuvinte cheie sunt populare folosind un

Ce cuvinte cheie sunt populare folosind un site precum Keyword Tool

cele mai recente știri despre industria

Cele mai recente știri despre industria, hobby-ul sau subiectele de interes

despre ce scriu concurenții tăi

Despre ce scriu concurenții tăi

despre ce vorbesc cititorii sau potențialii tăi clienți

Despre ce vorbesc cititorii sau potențialii tăi clienți

Notează-ți toate ideile pentru referințe viitoare și studiază traficul pe care l-au obținut blogurile tale, pentru a vedea ce teme ar putea merita să fie aprofundate în viitor. În funcție de traficul pe care îl obții, poți câștiga bani din blog. Află mai multe despre cum să începi gratuit un blog și să îl păstrezi profitabil în articolul nostru referitor la aceasta.

schițează prima postare pe blog

2. Schițează prima postare pe blog

exemplu blog imagine de contur

Când înveți cum să scrii o postare pe blog, cel mai bine este să planifici blogurile astfel încât să fie organizate, ușor de urmărit și aranjate logic. Improvizarea exagerată sau incoerența nu îți vor aduce niciun avantaj. Publicul tău ar putea începe să creadă că nu știi suficient despre această  temă și că nu ești un blogger foarte bun.

Cel mai bine este să faci o schiță înainte să scrii, pentru a-ți putea organiza gândurile. A face schițe pentru postările pe blog și a învăța cum să scrii o postare pe blog înseamnă, de asemenea, reducerea volumului cercetării pe care ai făcut-o, alegerea și evidențierea punctelor principale, eliminarea informațiilor secundare și oferirea cititorului a unor informații importante „simple”, pe care și le va aminti.

scrierea pictogramei problemei cheie blogpost

Când schițezi și afli cum să scrii o postare pe blog excelentă, este important să creezi „secțiuni” de informații: iei fluxul liber al ideilor și apoi creezi câteva puncte esențiale, urmate de subpuncte cu informații suplimentare care subliniază o temă centrală. De exemplu, un blog detaliat ar putea avea patru sau cinci secțiuni mai mari de text.

Atunci când este posibil, informațiile adiacente, care atrag atenția asupra ideilor principale, ar trebui de asemenea să fie cercetate și legate de orice studii, declarații sau fapte verificate, astfel încât fiecare punct să fie dovedit și nu doar luat ca atare.

Când conduci un public print-o serie de întrebări și răspunsuri, sau printr-un șir de informații pentru a demonstra o idee, trebuie să te asiguri că ești coerent. Demonstrarea punctului de vedere cu dovezi și sublinierea „concluziilor” sunt părți din crearea unui argument coerent și a unui blog excelent.

Ia în considerare acest șablon de postare pe blog citat la Search Engine People. Observă cum sunt organizate câteva dintre aceste exemple de postări pe blog, pentru a convinge publicul să creadă ceva și apoi să acționeze:

spune o poveste legată de problema principală
Spune o poveste legată de problema principală
identifică problema pe care se bazează povestirea
Identifică problema pe care se bazează povestirea
implică cititorul în această discuție
Implică cititorul în această discuție
menționează soluția pas cu pas
Menționează soluția pas cu pas
apel la acțiune
Include un rezumat, concluziile și un call to action (apel la acțiune) la sfârșitul promovării produsului

Acesta este o schiță pe care specialiștii în marketing online o folosesc frecvent, deoarece stimulează vânzările și cumpărăturile impulsive!

Spune stop problemelor financiare. Descoperă o metodă de a face bani acum.

Alătură-te altor mii de persoane care și-au schimbat viața datorită câștigurilor obținute online…
Peste 15 metode diferite, toate dovedite, toate profitabile.

ninja cu bani în cădere
Îți dorești să câștigi ceva bani în plus?

Avem o listă cu cele mai bune metode de a câștiga bani online.

Tot ce trebuie să faci este să alegi una și să începi să câștigi acum.

ninja cu icoane metrice
lasă-ți cititorii să vrea mai mult

3. Lasă-ți cititorii să vrea mai mult

Cât de mare ar trebui să fie o postare pe blog? În timp ce răspunsul obișnuit este că o postare pe blog poate fi atât de mare cât este necesar pentru a dovedi toate punctele de vedere ale autorului, social media schimbă rapid jocul. Oamenii nu mai citesc articole lungi așa cum făceau înainte și preferă postările mai scurte – mai ales dacă trebuie să plece în altă parte.

La The Writing Practice, un scriitor afirmă că unii bloggeri radicali cred că 600 de cuvinte sunt mai mult decât suficiente pentru o primă postare pe blog. Cu toate acestea, scriitorul Joe Bunting spune că unele dintre cele mai de succes bloguri ale sale au avut 1.500 de cuvinte sau mai mult.

scrie o postare pe blog care vinde pictograma

Ce ne spune acest lucru? În ceea ce privește numărul de cuvinte și cum să scrii o postare pe blog, peste 3.000 cuvinte este cu siguranță prea mult pentru o singură lectură, dacă nu scrii despre ceva extrem de tehnic, detaliat sau pentru o audiență foarte specifică.

În loc să riști copleșirea publicului cu prea multe informații, încearcă să împarți articolul detaliat în mai multe postări diferite, fiecare urmând aceeași temă.

De asemenea, este o idee bună să conectezi articolele din aceeași serie, astfel încât utilizatorul să le poată citi succesiv în ritmul propriu, fără a pierde nicio parte a discuției.

Revizuirea și editarea schiței  și a primului draft este, de asemenea, o parte importantă a procesului, deoarece, după citirea articolului pentru a doua oară, poți descoperi diverse probleme legate de formulare sau de organizare.

Evită publicarea articolului înainte de a-l citi o dată sau de două ori.

scrie o postare pe blog care VINDE

4. Scrie o postare pe blog care VINDE

prima postare pe blog

Una este să descrii modul în care trebuie să scrii un blog, în funcție de standardele jurnalistice și alta este să scrii ca artă. Cu toate acestea, în prezent este important de discutat ce funcționează. Ce primește clicuri și comentarii este ceea ce contează când înveți cum să scrii o postare pe blog.

Conform studiilor citate, 80% dintre cititori vor citi un titlu, dar doar 20% vor citi și textul. Acest lucru ar trebui să sublinieze importanța „vânzării” poveștii prin titlu. Acest lucru înseamnă nu numai să scrieți unui titlu senzațional, ci și să reflectați onest conținutul articolului – nu scrieți un titlu-momeală!

ajută publicul să simtă, nu doar să învețe

5. Ajută publicul să simtă, nu doar să învețe

Dacă scrierea titlurilor dramatice de tip ziar nu este ceva natural pentru tine, tratează-ți blogul mai mult ca o experiență senzorială decât una intelectuală.

Captivează „simțurile” publicului concentrându-te asupra imaginilor pe care le vede, pe sunetele pe care le aude, pe cum se simte ceva, cum miroase sau ce gust are. Acestea sunt detaliile „umane” care îi fac pe oameni să acorde atenție.

Dacă vrei să înveți cum să scrii o postare pe blog, pune-te în locul cititorului și încearcă să afli ce vrea să știe ȘI să simtă, citindu-ți blogul. Ce simțuri doresc sa fie captivate?

Oferind prea multe informații în titlu sau în rezumat (propoziția italică ce urmează după titlu) este mai puțin satisfăcător și mai puțin reușit.

De ce?

prima postare pe blog

Deoarece publicul dorește să i se ofere un element de atracție, nu să i se spună întreaga poveste în doar câteva cuvinte! Îmbogățește-le experiența lecturii concentrându-te asupra emoției și obține mai mult trafic!

După cum vezi, a învăța cum să scrii o postare pe blog presupune învățarea artei de a scrie, dar și a artei de a atrage cititorii. Studiază-i atent și află la ce factori emoționali răspund … această dinamică poate fi utilizată pentru a scrie un blog de o calitate mai bună, care nu doar învață sau informează … ci captivează! 

Îi face pe cititorii tăi să simtă ceva și să se întoarcă pentru mai mult. Răspunsul simplu la întrebarea “de ce se întorc oamenii”? Nu pentru mai multe postări, ci pentru mai multe experiențe!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top