Cum să îţi creezi un birou ieftin pentru acasă

Cum să îţi creezi un birou ieftin pentru acasă

Indiferent dacă eşti angajat undeva sau eşti propriul tău şef, munca de acasă are numeroase avantaje; în orice caz, există şi dezavantaje. Un contraargument principal este costul pe care îl vei acoperi pentru biroul personal. Asta înseamnă că e posibil să fii nevoit să investeşti în mobilă, echipament de birotica, calculatoare, soft şi alte obiecte care îţi sunt necesare.

Vestea bună este că există moduri prin care să îţi creezi un birou pentru acasă ce îţi va permite să fii productiv şi să te simţi confortabil fără a fi nevoit să cheltuieşti o avere. Urmează aceşti paşi şi vei putea să cumperi toate lucrurile de care ai nevoie la un preţ decent.

1. Programează-ţi cum trebuie sesiunea de cumpărături

Majoritatea oamenilor nu cumpără resurse de birotica şi echipament prea des, aşadar preţurile acestora variază mult pe parcursul anului. Dacă ştii când să cauţi aceste tipuri de obiecte necesare biroului, te poţi bucura de reduceri semnificative ce îţi vor diminua costul instalării şi a aprovizionării biroului personal.

Pentru resursele precum cerneală, hârtie, instrumente de scris şi altele, vei avea parte de cele mai bune oferte chiar înainte să înceapă şcoala la sfârşitul verii, aşadar încearcă să cumperi în luna septembrie sau octombrie.

În cazul mobilei, profita de reducerile de la sfârşit de an ce apar în luna ianuarie. Aceste reduceri golesc inventarul vânzătorilor pentru a face loc noilor tendinţe lansate în ianuarie şi februarie. Calculatoarele şi softul sunt cele mai ieftine în luna august, din moment ce producătorii şi vânzătorii au tendinţa de a reduce preţurile ca să concureze pentru banii studenţilor care se întorc la facultate.

2. Foloseşte servicii gratuite de livrare

Atunci când faci bani de acasă, cumpărăturile online reprezintă adesea cea mai convenabilă alternativă, însă costurile de livrare pot mări substanţial investiţia totală. Pentru a economisi nişte bani, poţi profita de programele oferite de magazinele online ce îţi livrează gratuit orice produs achiziţionat.

Unele dintre servicii sunt:

  • Staples Rewards: Acest serviciu îţi oferă o livrare gratuită plus 5 la sută din banii cheltuiţi înapoi sub formă de cupoane cadou. Mai mult, primeşti un credit de 8 lei atunci când cumperi cerneală şi cartuşe reciclate.
  • Pe Quill.com, nu trebuie să te înscrii la un program ca să primeşti livrare gratuită. Comerciantul oferă transport gratuit pentru toată mobilă şi resursele de birotica de minim 180 de lei.
  • Amazon Prime. Dacă faci cumpărături des, Amazon Prime îţi va oferi transport gratuit de două zile la orice achiziţie. Îl poţi încerca gratuit pentru 30 de zile, iar după, costul va fi de 400 de lei pe an. Asta ar părea scump, însă dacă foloseşti site-ul des pentru cumpărături, vei ajunge repede să acoperi pierderile.

3. Profita de soft-ul gratuit

Deşi majoritatea programelor de soft cunoscute sunt scumpe, există şi câteva alternative gratuite care te vor ajuta. Poţi utiliza Google Docs, Google Sheets şi Google Slides în loc de Microsoft Office şi poţi folosi servicii de video chat precum Google Hangouts şi Skype. Pentru a-ţi proteja calculatorul de viruşi nedoriţi, Avast pune la dispoziţie un program bun şi gratuit.

4. Rezista tentaţiei de a cumpăra en-gross

Cum să îţi creezi un birou ieftin pentru acasăCumpărarea en-gross poate fi o mişcare inteligentă în cazul produselor care se termină repede, însă nu şi în pentru celelalte. Spre exemplu, achiziţionarea de capse en-gross te va costa mult mai mult decât achiziţionarea unei singure cutii şi cel mai probabil îţi va lua ani până la vei consuma pe toate. În plus, trebuie să mai şi pui capsele undeva în birou, aşadar vei fi nevoit să mai cumperi mobilier. Este indicat să calculezi exact ce reducere primeşti la fiecare produs dacă îl cumperi en-gross faţă de varianta standard.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *