Fă bani din difuzare

Poate ai mai auzit de oameni care fac bani monetizând videoclipuri pe YouTube şi alte site-uri similare, însă există o nouă formă de videoclip care le permite oamenilor să aibă un job online și să facă bani online. Creatorii de conţinut difuzează mai nou videoclipuri în direct pentru a se exprima, educa publicul, a-şi arăta creativitatea, a-şi împărtăşi cunoştinţele şi pentru a face nişte bani în plus.

Dacă te întrebi cum mai exact poţi să faci bani difuzând videoclipuri în direct, trebuie să îţi spunem că nu există un răspuns principal. Poţi face bani prin diverse metode de difuzare a videoclipurilor în direct. Una dintre acestea este să taxezi publicul pentru participare la stream-ul în direct fie prin plata la vizualizare, fie printr-un sistem de abonare. Este de asemenea posibil să vinzi publicitate şi să primeşti bani direct de la sponsori. O altă opţiune este să începi o campanie de finanţare pe site-uri precum Kickstarter sau Indiegogo pentru a genera fonduri necesare producerii de difuzări în direct pe diverse teme.

O altă opțiune este de a începe o campanie de publicitate pe un site ca Krowdster pentru a genera fonduri pentru a realiza emisiuni video live pe anumite subiecte.

Toate metodele prezintă avantaje şi dezavantaje, iar acest ghid va explica beneficiile şi părţile negative a fiecăreia pentru a te ajuta să găseşti metoda ideală de a face bani.

Fă bani din difuzare

Difuzare Cu Plata La Vizualizare Şi Abonamente

Monetizarea directă a videoclipurilor difuzate în direct este cea mai uşoară metodă de a face bani cu munca ta. În principal, monetizarea directă se referă la taxa pe care o percepi de la oameni care doresc să îţi urmărească videoclipul. Unele servicii de streaming video precum site-ul DaCast au o opţiune de blocare ce interzice accesul la videoclip persoanelor care nu au plătit. Poţi utiliza şi un serviciu extern care să fie compatibil cu platforma de streaming pentru a realiza asta. Un exemplu concret este InPlayer, un widget care funcţionează cu diverse platforme populare.

Atunci când decizi cum să îţi monetizezi direct videoclipurile cu un serviciu de blocare, există două tipuri de structurare a taxelor. Prima este să percepi o plată dacă utilizatorul doreşte să participe la difuzarea în direct a videoclipului sau dacă plănuieşte să urmărească offline o înregistrare.

A doua opţiune este să oferi abonamente, similar cu abordarea Netflix şi Amazon Video. CU un abonament, privitorii tăi vor plăti lunar sau în baza unui alt orar predeterminat pentru a primi acces la conţinutul pe care îl produci. Poţi utiliza un serviciu de plată automată, aşadar utilizatorii vor fi taxaţi automat până când opresc serviciul. Crearea unui serviciu pe bază de abonament este un mod în care antreprenorii creează venituri regulate, ceea ce conduce la stabilitate financiară, succes și îmbogățire.

Serviciul de blocare prezintă anumite avantaje şi dezavantaje indiferent dacă utilizezi sistemul de plată la vizualizare sau pe cel de abonamente. Cel mai mare punct forţe este că tu faci bani direct şi regulat în cazul abonamentelor. Mai mult, privitorii tăi nu vor fi nevoiţi să privească reclame sau alt tip de conţinut promoţional ca să se bucure de produsul tău.

Cel mai mare dezavantaj al monetizării directe este faptul că ai nevoie de un grup dedicat de fani dispuşi să plătească o taxă ca să îţi urmărească videoclipurile. Cel mai probabil vei sesiza o scădere al numărului de vizualizări şi de abonaţi atunci când începi să taxezi vizualizările, limitându-ţi astfel abilitatea de a face bani şi de a-ţi împărtăşi muncă.

O altă opțiune de a monetiza o bază dedicată fanilor este vânzarea swag, sau produse care poartă marca dvs., numele sau logo-ul dvs. specifice. Dacă sunteți interesat în crearea și vânzarea de îmbrăcăminte pe care le-ați proiectat personalizat, vă putem recomanda check out Printful!

Reclame Şi Sponsori

Monetizarea indirectă prin intermediul reclamelor şi a sponsorizărilor reprezintă o altă metodă grozavă prin care să faci bani cu difuzarea de videoclipuri în direct şi este modul de abordare al canalelor de televiziune. În cazul majorităţii sistemelor de promovare, un videoclip reclama va rula înainte de materialul tău sau se va afişa o reclamă în timpul redării videoclipului tău.

Reclamele reprezintă o alternativă minunată la monetizarea directă pentru producătorii de conţinut care îşi fac griji în legătură cu scăderea numărului de vizualizări datorată metodei de monetizare precizată anterior. Privitorii nu trebuie să cheltuie niciun ban pentru a-ţi privi conţinutul. Te poţi uita la aceste două metode de monetizare: Google Adsense şi Marketing afiliat. Acestea sunt reclame pe care le poţi afişa pe sau aproape de videoclipurile tale în timp ce se difuzează.

Aspectul negativ este că reclamele pot distrage, mai ales dacă apar pe ecran în timpul videoclipului. O altă potenţială problema este că în lipsa unor clienţi noi furnizaţi de difuzările tale, agenţii de publicitate îşi vor retrage reclamele de pe pagina ta. Va fi necesară şi o audienţă de dimensiuni considerabile pentru că o companie să considere plasarea unor reclame pe pagina ta.

Sponsorizările seamănă cu reclamele, însă în loc să plaseze reclame formale în videoclipuri, sponsorul îţi va cere să faci tu însuţi reclama unui anumit produs în cadrul materialului prezentat. E posibil să fii nevoit să dedici o secţiune din videoclip produsului sponsorizat sau chiar să încurajezi oamenii să îl cumpere. Beneficiile şi dezavantajele sponsorizărilor sunt identice cu cele ale reclamelor.

Utilizarea Videoclipurilor Pentru Promovarea Unui Website

Un alt mod prin care să îţi monetizezi videoclipurile este utilizarea videoclipului tău pentru a aduce mai mult trafic pe un website. Site-ul poate să conţină reclame care să îţi aducă bani, un serviciu de abonare la un blog, e-book-uri de vânzare sau chiar un magazin digital care vinde produse şi servicii.

Cu acest tip de difuzare, videoclipul tău este în esenţă o reclamă menită să promoveze un website. Totuşi, aceste tipuri de videoclipuri sunt mai puţin invazive pentru privitor, din moment ce se poate uita la videoclip fără a accesa mai apoi site-ul. Pentru tine, acesta este cel mai mare dezavantaj al utilizării videoclipurilor pe post de intermediu de redirecţionare către website – s-ar putea întâmpla că nimeni să nu îţi viziteze site-ul, deci nu vei face niciun ban.

Dacă îţi doreşti să reuşeşti să utilizezi videoclipurile pentru promovarea unui website, vei fi nevoit să te asiguri că utilizatorii vor avea parte de un conţinut convingător. Evită detalierea completă. Oferă doar suficiente informaţi încât sau captezi interesul şi atenţia privitorilor, iar apoi direcţionează-i către website-ul tău unde pot obţine toate informaţiile. Poate dura ceva până strângi suficienţi privitori încât să câştigi sume considerabile de bani cu acest tip de monetizare.

Începe O Campanie De Finanţare

Fă bani din difuzare

Dacă difuzările tale în direct au la baza subiecte unice şi interesante pentru public sau pentru anumite grupuri sau dacă ai o audienţă suficient de mare, campania de finanţare poate fi cheia succesului.

În cazul unei campanii de finanţare, tu înfiinţezi un proiect ce are un scop exact şi apoi strângi mici donaţii de la oameni care îşi doresc să urmărească difuzările tale în direct. Va trebui să oferi câte ceva ca să convingi oameni să contribuie. Spre exemplu, le-ai putea menţiona numele în timpul stream-ului sau le-ai putea trimite o înregistrare completă pentru donaţia lor.

Campaniile de finanţare sunt metode simple de a genera fonduri şi de a elimina dificultăţile întâlnite când cauţi agenţi de publicitate şi sponsori. Problema lor însă este că nu toate au succes, aşadar e posibil să nu îţi atingi scopul.

Cea mai bună platformă pentru a începe cu eforturile noastre de crowdfunding este cu siguranta Krowdster, prima platformă de marketing crowdfunding, menită să optimizeze și să promoveze recompense și campanii de crowdfunding de capital. Dacă doriți să verificați ofertele dvs. și să începeți cel mai devreme, faceți clic pe imaginea de mai jos sau accesați site-ul lor aici!

Scroll to Top