Fă bani pe Facebook

freelancing

Dificultate

Dificultate Mediu
Mijloc

Timp

Timp scăzut
Scăzută

Venituri

Câștiguri Mare
Mare

„Obiectivul principal al site-ului BaniNinja este de a-i ajuta pe vizitatorii noștri să își îmbunătățească viața financiară. Lucrăm în parteneriat cu alte companii care împărtășesc aceeași viziune. Unele link-uri din postare pot fi ale partenerilor noștri. În acest fel, facem bani.”

Metoda de câştig grozavă şi durabilă de la BaniNinja.ro

Facebook este de departe cel mai utilizat program din lume, peste 1 miliard de oameni utilizează reţeaua de socializare cel puţin o dată pe lună. Acest număr este mai mare chiar şi decât cel al utilizatorilor de Windows, cel mai popular sistem de operare din lume, instalat pe marea majoritate a calculatoarelor.

Aproape toţi oamenii cu acces la Internet au profil de Facebook, ceea ce face din reţeaua de socializare o piață cu potențial uriaș.

Acest ghid vă arată cum puteţi începe să faceţi bani cu Facebook.

Cum să faci bani cu Facebook

Totul se rezumă la a-i face pe oameni să dea “Like” şi să acceseze reclamele şi bannerele de pe pagina ta de Facebook.

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să îţi creezi un profil de Facebook. Poţi să foloseşti contul personal de Facebook (dacă ai unul) sau poţi să creezi unul nou cu un scop precis, pe care apoi să îl conectezi cu profilul personal, astfel încât toţi prietenii să îţi poată vizualiza noul tău profil sau noua ta pagină.

În funcție de scopul pentru care ai creat noul profil de Facebook, poate fi o idee bună să faci chiar mai multe astfel de profiluri. În orice caz, trebuie să iei în considerare că Facebook nu permite să creezi mai multe profiluri folosind același număr de telefon sau aceeași adresă de e-mail.

Următorul lucru pe care trebuie să îl faci este crearea unei pagini de Facebook. Alege un subiect pentru pagina ta de Facebook şi asigură-te că alegi un nume interesant, care să atragă oamenii să viziteze pagina ta. Noi îți recomandăm să alegeți o pagină de nișă, care oferă conținut de calitate. Nu trebuie să fie singura pagină care tratează subiectul ales, dar asigură-te că vei putea obţine un număr satisfăcător de “Like-uri”.

Va trebui să faci puţină cercetare, să îţi stabileşti publicul ţintă.
Vrei o pagină de facebook care se adresează iubitorilor de pisici sau una pentru mame și nou-născuții lor?

Este mult mai uşor să alegi un topic care se află în aria ta de interes, vei diminua mult sentimentul de muncă. Gândeşte-te în felul următor, orice subiect pe care tu îl găseşti interesant sunt şanse mari ca şi altă persoană să îl considere la fel.
Astfel, primind “Like-uri” de la persoanele care îţi împărtăşesc interesele este un bun mod de a începe, indiferent că este vorba de pescuit, distracţie, cultură, filme, călatorii, lucruri pe care le aveţi în comun.

Odată ce pagina a fost creată, este momentul să te concentrezi pe conţinut.

La fel ca şi titlul, poza de profil şi coperta trebuie să atragă atenţia şi să te ducă cu gândul la subiectul ales. De asemenea, va trebui să scrii o introducere, astfel încât cei care îţi urmăresc pagina de Facebook să ştie de ce dau “Like” .
Şi acum, este timpul să începi să postezi mesaje pe pagina ta de Facebook.

Conţinut calitativ – punctul de pornire pentru orice afacere de succes pe Facebook. Cu alte cuvinte, va trebui să postezi aproape zi de zi: link-uri, imagini, clipuri video, mesajele utile şi distractive, să fii răbdător şi să aştepţi ca oamenii să le descopere.

Astea sunt lucrurile pe care trebuie să te concentrezi la început: conţinut calitativ, care să fie distribuit pe internet şi care să convingă oamenii să acceseze pagina ta de Facebook.

Cum să primeşti “Like-uri”

În primul rând trimite-le invitaţii prietenilor tăi, ei vor trimite prietenilor lor, şi aşa mai departe…asta ar trebui să îţi aducă primele “Like-uri”. Cu cât mai mulţi prieteni, cu atât mai bine. Este la mintea cocoşului că ai mult mai multe şanse să faci bani dacă faci reclamă paginii tale la 3000 de oameni, decât la 50.

O bună metodă să îţi promovezi site-ul este să apreciezi postările altor oameni pe teme similare.

Să spunem că tocmai ţi-ai creat o pagină de Facebook numită: “”Pescuitul pentru toţi”. Poate ar fi o idee bună să începi să cauţi postări pe alte pagini gen: “Pescuitul”, “Pescari fericiţi”, “Pescuitul şi Natura”, etc.

Aşa poţi, în mod natural, să îţi faci cunoscută pagina.

De asemenea, poţi încheia înţelegeri cu deţinătorii de pagini similare, să vă promovaţi reciproc, din moment ce beneficiile sunt reciproce.

Alte rețele demne de considerat datorită fandom-urilor considerabile și a posibilităților de câștig sunt Instagram, Twitter și Tumblr – cum ar fi Facebook.

Dacă nu ştii la ce se referă termenul de “follow” ai face bine să începi să citeşti despre el.

Poate deja urmăreşti pagina de Facebook a unei personane cu mulţi urmăritori, sau dacă nu, ar trebui să găseşti o astfel de persoană şi să încerci să îți dai seama ce funcţionează pentru ei, ce îi face pe ei să aibă succes.

Unii deţinători de pagini organizează concursuri în cazul în care oamenii sunt îndemnaţi să dea “Like” și “Share” postărilor şi/sau paginii, în acest fel toţi prietenii vor vedea concursul.

O pagină care să fie demnă de vizitat este ce ai tu nevoie cel mai mult. Asta înseamnă postări de calitate şi interacţiune cu fanii, astfel încât atunci când o să începi să pui reclame să te asiguri că numărul de urmăritori nu o să scadă.

Obţine anunţuri publicitare – Devino afiliat

Odată ce ai făcut rost de un număr mare de urmăritori loiali este cazul să începi să te gândeşti cum să faci bani din asta.

Înscrie-te ca partener afiliat la 2paraleProfitshare etc. Este ușor de făcut și în acest fel vei obține acces la o mulțime de alte tipuri de anunturi. Ai nevoie de doar câteva minute pentru a completa informatiile standard de pe site-urile lor și apoi poţi începe.

Să devii afiliat este gratuit şi te poţi înscrie în câte programe de afiliere doreşti, astfel obţinând o paletă largă de anunţuri din care poţi alege.

Asigurați-vă că ați citit categoria “Termeni și Condiții” de afiliere de pe site-urile partenere. Unele programe de afiliere au cerințe minime atunci când vine vorba de autentificare și, ocazional, cer e-mail de verificare, în scopul de a se debarasa de conturi inactive. Deci, asigură-te că ai un cont activ, altfel câştigurile tale vor scădea.

Dacă te face să te simţi mai confortabil, poţi începe cu brand-uri cunoscute. De exemplu, Amazon are un program foarte bun de afiliere, unde primeşti comision pentru fiecare comandă înregistrată la accesarea unui anunţ de pe pagina ta, chiar dacă anunţul nu făcea reclamă în mod special produsului achiziţionat.

Din moment ce nu ai o limită impusă cu câte site-uri te poţi afilia, ar fi o idee bună să creezi mai multe pagini. Astfel, poţi adăuga anunţuri care să targheteze vizitatorii fiecărei pagini, şansele sunt mult mai mari ca oamenii să cumpere atunci când produsele promovate au legătură cu subiectul de care s-au arătat deja interesaţi alegând să vizualizeze pagina ta.

Dar aminteşte-ți, dacă ai mai multe pagini, va trebui să postezi periodic pe toate, menţinându-ţi, astfel, fericiţi urmăritorii fiecărei pagini.

De fiecare dacă când cineva accesează o reclamă de pe pagina ta şi achiziţionează un produs sau un serviciu de la unul din partenerii tăi, tu câştigi bani.

Citeşte mai multe despre programele de afiliere în ghidul nostru “Marketingul afiliat”.

Cum să introduci anunţuri pe pagina ta

Mai întâi trebuie să te decizi ce fel de anunţuri doreşti să apară pe pagina ta.

Apoi mergi pe pagina partenerului afiliat şi îţi alegi anunţul preferat. Atenţie, nu orice fel de anunţ este permis pe Facebook, aşa că va trebui să faci mai întâi o sortare.

Odată ce te-ai decis asupra anunţului şi ai stabilit mărimea banner-ului trebuie doar să copiezi textul afişat dedesubt de câmpul ´complete bannercode´- este important să te asiguri că ai copiat întreg textul.

Apoi, mergi pe pagina ta de Facebook şi scrii ´iframe´ în bara de căutare. Va apărea o listă cu mai multe programe dintre care va trebui să instalezi unul. Acest program îţi va permite să adaugi cod HTML pe pagina ta. Apoi trebuie să inserezi codul copiat anterior de pe pagina partenerului afiliat.

Odată ce anunţul a fost corect adăugat, trebuie promovat. Începând de acum poţi să faci bani din accesarea anunţului tău în funcţie de tipul campanie de afiliere ales, fie prin plata per click, fie prin vânzare de produse sau servicii, fie prin promovarea anumitor mărci, etc.

banner de știri recente
ProfitFarmers ne-a adus 10.000 Ron în doar câteva săptămâni.
Vrei să vezi cum poți câștiga și tu bani cu ProfitFarmers?
profitfarmers card de semnal
ProfitFarmers: O Modalitate Ușoară de a Face Bani Online.
Am Încercat Chiar Noi; Rezultatele?
Profit de 10.000 Ron. În mai puțin de 25 de minute pe zi.
Urmărește recenzia noastră video pentru a vedea cum poți face și tu bani

Fă bani online promovând companii

Dacă ai o pagină de succes, cu mulţi urmăritori, nu însemnă că marketingul afiliat este singura cale să faci bani online.

Multe companii din întreaga lume sunt interesate de paginile de Facebook cu mulţi urmăritori şi activitate intensă. Prin promovarea unei mărci sau produs anume poţi obţine plată în numerar sau păstrarea produsului, care de ce cele mai multe ori este unul luxos.

Când o companie evaluează potenţialul de a plăti pe cineva pentru promovare pe pagina de Facebook următoarele criterii sunt de o importanță mare.

Câte Like-uri are pagina ta? – este un criteriu important din moment ce reflectă cât de mare este potenţiala audienţă.

Cât de multe interacţiuni? – este un criteriu important din moment ce oamenii care dau Like postărilor tale sau le distribuie mai departe vor apărea şi ei în postare.

Valoarea de a fi văzut pe o pagină bună de Facebook poate fi enormă pentru companii și acestea sunt conştiente de acest fapt. Prin urmare, sunt dispuse să plătească pe măsură, deoarece acestea pot face, de asemenea, o mulțime de bani potențiali, având anunţuri postate pe pagina de Facebook potrivită, cu publicul potrivit.

Având o mulţime de Like-uri nu este de ajuns, publicul trebuie să fie, de asemenea, format din potenţiali cumpărători.

Acest mod de a face bani este destul de simplu, dar este nevoie de o personalitate amabilă, jovială, care să contacteze potențiale companii, cumparători, etc.

O idee bună ar fi să contactezi alte companii care au acelaşi domeniu de activitate ca şi tine şi să le prezinţi serviciile tale.

Poate poţi face un filmuleţ de promovare a produselor lor, poţi publica o imagine cu unul dintre produsele lor sau poţi transmite un mesaj pe propriul profil de Facebook.

Adesea, companiile ştiu deja cum le-ai putea promova produsele Costul promovării variază în funcţie de numărul de fani/urmăritori, activitatea de pe pagină, de cât de potrivită este audienţa pentru produsele şi serviciile oferite de ele.

O pagină decentă, cu aproximativ 50000 de Like-uri relevante şi activitate intensă, poate determina o companie să plătească în jur de 800$-1000$ pentru o postare.

despărțitor

Cât de mult pot să câştig?

Dacă îţi doreşti serios să faci bani cu Facebook, trebuie să depui ceva efort şi să investeşti timp în asta.

Ai nevoie să menţii oamenii interesaţi de pagina ta, şi asta ia timp (multe ore). Dacă îţi faci multe site-uri de afiliere şi nu te ocupi de mentenanţa lor, nu o să ajungi niciodată să stai lângă Donald Trump.

Atâta timp cât ai un număr decent de urmăritori loiali ai tot timpul potenţiali cumpărători.

Sfat: Funcţionează mai bine dacă nu acorzi o importanţă aşa de mare la început câştigului financiar, dar te focusezi să publici postări calitative, interesante, cu informaţii utile – apoi în mod sigur vor urma şi banii.

Singurul cost de promovare pe Facebook este timpul, ceea ce înseamnă că depinde doar de tine cât de mult timp doreşti să investeşti.

Poți chiar crea propriul brand online și îți poți direcționa astfel followerii de pe Facebook pe canalul YouTube pentru a face bani sau pentru a-ți monetiza blogul. Posibilitățile sunt infinite!

Singura cale să faci bani din asta este să fii perseverent. La fel ca la oricare alt loc de muncă, este important să lucrezi după un program şi să te ţii de el.

Prin organizarea eficientă a timpului şi planificarea în avans a postărilor ce urmează să fie publicate, când urmează să fie publicate şi afişarea unor promoţii, totul poate deveni mult mai uşor, iar succesul o constantă.

Mult noroc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top