Email Marketing simplificat: extindeți-vă lista de abonați de la 0 la 100K +

email marketing

În ziua de astăzi, toată lumea a primit un e-mail la un moment dat. Este o modalitate simplă și rapidă de a trimite informații, note cordiale sau de a coresponda cu o persoană nouă. Pentru afaceri, listele de e-mail (înregistrări ale adreselor de e-mail de la persoane care au acceptat să fie contactate de către companie) sunt cunoscute sub numele de “imprimante de bani”.

Cu o listă de adrese de e-mail, puteți trimite un mesaj despre vânzarea unui produs și puteți câștiga bani în aceeași zi. În acest articol, veți învăța cum să dezvoltați activitățile de email marketing repede și eficient, astfel încât să aveți posibilitatea de a avea propria mașină de bani.

E-mailul: Este Eficient sau Este Spam?

lista adrese de email

În orice moment al zilei puteți primi în căsuța de e-mail mesaje de la o marcă de îmbrăcăminte, un magazin alimentar, un speaker inspirațional și așa mai departe. Chiar dacă sunt tradiționale, listele de e-mail pot fi cele mai puternice instrumente pentru a menține fidelitatea clienților. Dar, de asemenea, e-mailurile pot îndepărta clienții, dacă acest lucru nu este făcut în mod corespunzător. Unele dintre ele vor conține informații utile și merită deschise, în timp ce altele sunt pur și simplu inutile.

La nivel de consumator, știm că primirea de mesaje spam este ultimul lucru pe care vrem să-l vedem în căsuța noastră de e-mail. Unii ar putea chiar să utilizeze furnizori de servicii de e-mail pentru a marca mesajele ca spam, sau chiar pentru a  împiedica primirea acestora! Deci, dacă doriți să vă construiți propria mașină de email marketing, secretul este  să găsiți modalități de a trimite e-mailuri utile și de a arăta acest lucru vizitatorilor potențiali!

Indiferent dacă sunteți sau nu la început și căutați modalități eficiente de a vă dezvolta eforturile de email marketing sau doriți doar să vă măriți sfera de influență, puteți utiliza acest instrument pentru a vă construi cu adevărat afacerea!

3 Motive Pentru Care Aveți Nevoie de o Listă de (Adrese de) Emailuri

e-mail marketing

email marketing

A. Actualizări periodice / Comunicate de presă / Newsletter (Buletin informativ)

Dacă aveți un comunicat de presă obișnuit pe care doriți să îl utilizați pentru a vă ține publicul la curent cu cele mai noi știri, trimiterea unui e-mail general poate rezolva această situație. Poate fi un e-mail săptămânal, lunar sau bilunar care este trimis către o listă completă de baze de date, furnizând informații sau oferte actualizate. Acesta este, de asemenea, cunoscut ca newsletter (buletin informativ).

lista adrese de email

B. Oferte

Pentru multe companii, o listă de email este o altă modalitate de a susține și promova oferte noi, disponibile atât online, cât și offline. Deși aplicațiile și notificările text sunt de asemenea disponibile și sunt eficiente pentru mulți, având o listă de emailuri poate fi un pas suplimentar pentru a vă asigura că trimiteți informațiile tuturor celor care doresc să păstreze legătura cu firma voastră.

Unele companii pot trimite, de asemenea, anunțuri și oferte exclusive persoanelor din listele lor de email înainte de a le face publice. Este o metodă interesantă de a-i determina pe cei care vor să se aboneze la lista voastră de e-mailuri sa facă acest lucru. Prin primirea de actualizări înaintea celorlalți, aceștia pot, de asemenea, să profite de ofertele voastre înainte ca ele să fie anunțate publicului! Și dacă doriți să oferiți o margine exclusivistă afacerii voastre, aceasta este o metodă eficientă de obține acest lucru.

e-mail marketing

C. Anunțuri promoționale (reduceri)

Pentru mulți comercianți de renume, email marketing este un alt mod de a trimite anunțuri promoționale(reduceri), promoții și note de reamintire. Indiferent dacă este vorba despre o reducere bianuală de lichidare a stocurilor, sau de promoția săptămânii, un email de sinteză care doar informează audiența generală despre disponibilitățile pentru o anumită perioadă de timp este trimis în mod regulat, astfel încât oamenii să poată continua să caute lucrurile interesante pentru ei.

9 Pași pentru un Email Marketing de succes

Nu foarte mulți oameni vor dori să deschidă un e-mail impersonal primit de la orice companie, ca să nu mai vorbim de abonare la o listă de emailuri. Deci, încercarea de a vă construi procesele de email marketing poate implica strategii diferite pentru a atrage oamenii să subscrie. Unele idei simple pentru extinderea efortului vostru de e-mail marketing pot implica oferte exclusive sau informații, anunțuri în avans, și poate câteva gratuități!

Când vă concepeți e-mail marketingul, obiectivul final  este acela de a oferi ceva special destinatarilor. Poate chiar și un e-mail personal de la voi să fie considerat interesant!

lista adrese de email

Dacă doriți să aflați cum să vă dezvoltați e-mail marketingul din landing page-ul de pe site-ul vostru, există mai multe opțiuni diferite dintre care puteți alege. Unele pot fi mai eficiente decât altele, dar să nu excludem niciuna din moment ce există o șansă ca unele metode de e-mail marketing să fie mai potrivite în comparație cu altele.

Să analizăm toți cei 9 pași pentru îmbunătățirea e-mail marketingului:

email marketing

1. Utilizați oferte direcționate (targetate) către lista voastră curentă de abonați la e-mail

Unul dintre cele mai bune instrumente de email marketing este să promovați oferte online pentru cei care se înregistrează în lista de adrese e-mail pe pagina voastră. Indiferent dacă abonații din lista voastră de e-mail primesc oferte înaintea celorlalți sau nu, ideea de a avea oferte trimise direct lor poate fi atrăgătoare cel puțin pentru unii. Acest lucru este deosebit de eficient pentru cei care doresc să cumpere sau folosesc serviciile voastre în mod regulat.

Exemple în acest sens ar putea include enunțuri precum “Înregistrați-vă acum și primiți oferte online direct în inbox (căsuța poștală)!”

lista adrese de email

2. Oferiți informații exclusive ... dar numai dacă cineva s-a înscris în lista voastră (de adrese de e-mail)

Existența unui website poate fi o modalitate excelentă de creștere a eficientei e-mail marketingului. Vă puteți folosi site-ul ca exemplu a ceea ce vizitatorii pot avea sau experimenta. Apoi, când își înregistrează datele de e-mail, pot primi informații exclusive care nu sunt furnizate publicului.

Ce implică aceasta? Aproape orice! Poți avea online o scurtă prezentare a disertației tale de doctorat. Dacă doresc să vadă teza completă, atunci “Vă rugăm să vă înregistrați adresa de e-mail”. Sau poeți include câteva dintre postările tale pe  Pinterest sau Instagram, dar nu pot fi accesate detaliile complete până când nu se înregistrează pentru un cont pe siteul vostru.

Având unele informații disponibile pentru public, dar cu accesul exclusiv limitat, această metodă de email marketing este o modalitate eficientă de eliminare a “non-cumpărătorilor”. Există persoane care ar putea fi doar ocazional interesați, față de oameni care sunt cu adevărat interesați de conținutul site-ului vostru și care, în cele din urmă, cumpără de la voi!

e-mail marketing

3. Personalizați informațiile sau ofertele pentru a obține înscrieri

e-mail marketing

Dacă oferiți servicii personalizate, aceasta poate fi o metodă perfectă de email marketing. Fitness, nutriție, stil, auto-dezvoltare și alte tipuri de site-uri pot folosi această metodă.

Cum funcționează? Să spunem că cineva vrea să slăbească 5 kg și vrea să știe câte calorii arde zilnic în mod normal. Puteți crea un chestionar care să fie completat de către vizitatori, dar pentru a-și vedea rezultatele, trebuie să-și înregistreze datele.

Deși poate acest lucru nu este interesant pentru toată lumea, vor fi totuși mulți cei care vă vor contacta în legătură cu acest lucru. Sunt mii de oameni care caută să găsească soluții personalizate și, dacă le puteți satisface această nevoie, obțineți fidelitatea clienților. Cei care se înscriu sunt mai dispuși să rămână abonați la lista de e-mail și chiar să cumpere câteva lucruri dacă sunt interesați de ceea ce aveți de oferit!

email marketing

4. Oferiți exclusivități și / sau cupoane

După cum menționam anterior, cupoanele și ofertele exclusive reprezintă o metodă unică de email marketing. Clienții care sunt loiali mărcii voastre și vizitatorii noi care sunt interesați de ceea ce faceți, pot considera acest lucru ca o modalitate excelentă de a se simți speciali și cu un pas înaintea celorlalți.

Oferind din când în când reduceri exclusive și cupoane pentru toată lumea, va face ca multe persoane să fie interesate să rămână fidele mărcii voastre. Nu trebuie să fiți extravaganți  și să vă lichidați contul pentru a oferi astfel de oportunități. Ar putea fi pur și simplu “Aveți acces imediat la vânzarea noastră bianuală! Cumpărați acum înainte de a dezvălui secretul în 24 de ore! “

Nu numai că acest lucru oferă cititorilor e-mailului vostru o informare în avans, dar și un îndemn la acțiune și un sentiment de urgență, deoarece sunt acum primii care știu despre această ofertă.

lista adrese de email

5. Oferiți conținut gratuit

Această modalitate este deosebit de benefică pentru cei care se bazează pe abonamente și trafic online. Dacă susțineți cursuri online, programe de fitness sau de nutriție și alte opțiuni similare, puteți utiliza această strategie pentru construirea sistemelor de e-mail marketing.

Dacă cineva ar trebui să dea clic pe reclama voastră sau să vă viziteze site-ul, puteți posta o scurtă introducere sau chiar un videoclip. Acesta poate oferi o idee generală referitoare la obiectivele abonamentului și la ce să se aștepte clienții.

Apoi, specificați că pot accesa primul program, ebook, video, free trial (testare gratuita)  sau altceva în mod gratuit, dacă se înscriu pe lista voastră de adrese de e-mail.

Mulți dintre cei care ar putea fi interesați vor considera ceva gratuit (un freebie) ca o modalitate bună de a decide dacă ceea ce oferiți merită un abonament. Pe de altă parte, acesta este, de asemenea, o metoda de a eficientiza eforturile voastre de e-mail marketing, oferind ceva în schimb.

e-mail marketing

6. Utilizați reclame plătite

Nu ezitați să utilizați reclame plătite pentru a genera trafic către landing page-ul vostru de înscriere. Instrumente cum ar fi Google Ads și altele asemănătoare vă pot plasa reclamele în mod strategic în căutările relevante pentru a spori vizibilitatea paginii și sunt o metodă excelentă pentru e-mail marketing. Reclamele plătite pot capta publicul pe care îl vizați și asigura vizitarea site-ului de către acesta!

email marketing

7. Răspundeți întrebărilor de pe forumuri și deveniți un expert respectat

O metodă care consumă puțin mai mult timp, dar care este utilă pentru a obține vizibilitate pentru landing page-ul vostru este să răspundeți la întrebări relevante pe forumuri precum Quora, Grupurile LinkedIn, Grupurile Facebook și chiar Twitter. Asigurați-vă că adăugați un link la postarea voastră, astfel încât oricine vă găsește răspunsul util să vă poată urmări, mergând direct la landing page.

lista adrese de email

8. Utilizați-vă paginile de social media

Dacă aveți o pagină de Facebook pentru site, utilizați-o în avantajul vostru! Postați în mod regulat, adăugați conținut original pentru a vă menține pagina actualizată și dinamică și includeți un buton de înscriere pentru a facilita accesul vizitatorilor la lista voastră de e-mail direct de pe Facebook! În ziua de astăzi, social media este un instrument puternic pentru dezvoltarea afacerii, așa că nu uitați să-l utilizați!

e-mail marketing

9. Facilitați distribuția

Nu uitați că, dacă doriți să învățați cum să extindeți eforturile de email marketing, unele dintre cele mai bune reclame sunt recomandările clienților fericiți. Dacă scrieți articole, postați videoclipuri sau vindeți produse, postați fotografii sau adăugați un buton de “share” pentru a face distribuirea lor mai ușoară!

Locație, locație, locație - Amplasamente pentru casetele de captură de e-mail

email marketing

Acum că știți ce puteți face pentru a vă mări lista de adrese de e-mail, trebuie să vă gândiți la plasament. Trebuie să vă asigurați că vizitatorii interacționează cumva cu aceste informații și, în cele din urmă, vă furnizează adresele de e-mail într-o formă care poate fi înregistrată de către aplicațiile online pe care le folosiți. Acestea sunt cunoscute sub numele de casete de captură de e-mail sau casete opt-in.

Când vine vorba despre marketingul online, există multe opțiuni pentru adăugarea de casete opt-in, bare și pop-up-uri. Dar ultimul lucru pe care-l doriți este să aveți o pagină neobișnuit de aglomerată de solicitări de înscriere pentru ceva sau pentru altceva.

Iată câteva opțiuni pentru locații. O casetă de captură de e-mail:

email marketing

Exit popup – Apare atunci când un utilizator este pe cale să închidă fereastra.

lista adrese de email

Bara de derulare – Apare atunci când un utilizator derulează un anumit procent din pagină.

e-mail marketing

Pop-up cu cronometru definit – Apare în fața utilizatorului după o perioadă predefinită de timp petrecută de acesta pe pagină.

email marketing

Bara laterală – este plasată în partea dreaptă a paginii web.

e-mail marketing

Formulare integrate specifice locației – sunt plasate în diferite locuri pe pagină, cum ar fi după primele 200 de cuvinte ale unui articol.

lista adrese de email

Floating bar – apare constant în partea de sus a paginii web.

Fie că tocmai începeți de la zero, fie că vă extindeți lista de adrese de e-mail existentă, există multe modalități prin care vă puteți dezvolta în mod eficient afacerea prin listele de e-mail. Dacă este vorba doar de creșterea expunerii sau de câștigarea de bani din bloguri, cunoașterea modului în care puteți implementa în mod eficient email marketing prin aplicarea tuturor strategiilor existente poate aduce rezultate excelente. Și cel mai important, poate fi distractiv!

Scroll to Top