Cum să Obțineți Mai Mulți Abonați pe YouTube: 13 Metode Sigure

cum sa castigi abonatii pe youtube

Există vreun secret despre cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube? Nicidecum! Lansarea unui canal de YouTube și obținerea primului grup de abonați este partea cea mai dificilă!

În acest articol, vă vom explica ce trebuie să faceți pentru a vă crește canalul mai repede și veți aflați cum să obțineți mai mulți abonați!

Înainte de a începe

Când vine vorba despre cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube, trebuie să vă concentrați pe valoare. Nu există nicio modalitate de a „trișa” și de a cumpăra trafic pe YouTube. Pe de altă parte, există modalități legitime de a crește mult mai ușor și mai repede.

Concurezi nu doar împotriva a mii, eventual milioane de alți creatori de conținut, dar concurezi și pentru expresii de căutare a cuvintelor cheie, multe dintre ele fiind deja folosite în mod repetat de către creatorii activi de conținut pe YouTube.

Deci, cum faceți acest lucru?

Cel mai bun mod cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube este o combinație între producerea în mod regulat a unui conținut bun și promovarea acelui conținut în mod creativ.

Poate fi atât de simplu!

Dacă sunteți la început, aici este un ghid despre cum să creați un canal YouTube.

Să vedem 13 idei pentru începători referitoare la cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube:

numarul unu creeaza conținut bun

Nu creați doar conținut bun ... creați conținut mai bun decât cel al concurenților voștri

Producerea de conținut interesant și distractiv ar putea fi un prim sfat foarte evident. Cu toate acestea, este chiar mai important ca acest conținut sa fie adecvat pieței.

Aceasta înseamnă că ați studiat nu doar industria sau audiența pe care sperați să o atrageți, ci și ceea ce fac alte persoane care au conturi similare cu ale voastre.

Nu este suficient doar să-i copiați (și nici nu ar trebui să faceți acest lucru), dar ar trebui să încercați să obțineți un avantaj, luând idei bune de la ei, pe care apoi să le transformați într-un mod creativ.

Acest lucru va contribui, de asemenea, la creșterea numărului total de vizualizări și ar trebui să vă petreceți ceva timp învățând cum să obțineți mai multe vizualizări pe YouTube.

numarul doi continut script in avans

Scrieți în avans întregul conținut

Fiind îngrijorat că nu va fi la fel de „din inimă”, este de înțeles ca nu ai vrea să improvizezi … dar acest mod de gândire  nu funcționează de obicei.

De fapt, cei mai buni YouTuberi nu numai că scriu scenariul în avans, ci îl rescriu, îl repetă și îl perfecționează. Voi spuneți o poveste vizuală / audio și dacă nu luați în serios acest lucru, se va reflecta în mod necorespunzător asupra numelui vostru.

Mai mult decât atât: scriind în avans textul pentru videoclip, vă puteți exprima mai mai bine gândurile, arătând, de fapt, cine sunteți cu adevărat!

numarul trei capteaza atentia publicului

Amintiți-vă: trebuie să atrageți REPEDE atenția publicului

captati atentia publicului abonament YouTube

Atunci când vă gândiți cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube, este mai bine să presupuneți ca audiența voastră nu poate viziona un videoclip mai lung, chiar dacă noi nu afirmăm acest lucru.

Aceasta înseamnă că prima serie de videoclipuri nu va fi mai lungă de 5:00 minute.

De asemenea, nu veți avea o introducere lentă și lungă. Veți prezenta despre ce este este vorba, eliminând orice element inutil, și apoi treceți REPEDE la subiectul principal!

Știați că SocialMarket recomandă să vă „atrageți” publicul YouTube în primele 10 secunde, din moment ce 20% dintre vizitatori vor pleca în 10 secunde dacă nu le place conținutul? Acest lucru este important de reținut pentru a afla cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube.

numarul patru creeaza playlist de videoclipuri

Creați un playlist pentru videoclipurile care au aceeași temă și încurajați vizionarea

Playlisturile sunt următorul subiect pe lista noastră în discuția despre cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube.

Netflix este renumit pentru încurajarea vizionării prin redarea automată a emisiunilor. În mod similar, YouTube permite redarea ușoară și continuă DACĂ autorul creează o listă de redare.

Nu publicați toate videoclipurile în același timp. În schimb, planificați un întreg „sezon” de conținut și asigurați-vă că fiecare videoclip se conectează cu următorul din serie. Aranjați-le logic și conform unei teme atrăgătoare pentru public.

numarul cinci obiectivul al publicarii consecvente

Dacă vreți să aflați cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube, stabiliți-vă ca obiectiv publicarea consecventă și respectați acest lucru

„Crearea regulată de conținut” pare a fi un sfat bun dacă doriți să vă creșteți numărul de abonați. Cu toate acestea, este mai bine să dezvoltați un program de conținut bun și să îl respectați.

Potrivit Rezolution, YouTuberii ar trebui să posteze în mod constant, aproximativ în  aceeași zi și la aceeași oră.

Acesta ar trebui să fie un proces săptămânal și o obligație pe care o luați în serios. Astfel, nu doar că veți crea o rutină și veți garanta un conținut nou în fiecare săptămână, ci și un „ritm” de activitate pe care vizitatorii voștri îl vor aștepta.

Nu „trișati” și postați 4 videoclipuri la sfârșitul lunii!

Respectați un program săptămânal de publicare și construiți-vă audienta – ca și cum ați fi o rețea care lansează o emisiune TV nouă!

numarul sase optimizand meta textul tau

Petreceți mai mult timp pentru a optimiza meta textele

optimizati descrierea meta YouTube

Dacă aveți conținut cu adevărat bun, dar observați că nu aveți trafic, ar putea fi o problemă de SEO (Search Engine Optimization).

Aceasta înseamnă că persoanele cărora le-ar plăcea conținutul vostru, nu îl pot găsi.

Potrivit SilkWeb, optimizarea videoclipurilor YouTube implică găsirea cuvintelor cheie, folosirea unor titluri atractive, crearea unui text ușor de citit, scrierea unei descrieri bune, completarea etichetelor meta și maximizarea spațiului (în titlu și text).

Ar trebui să eliminați cuvintele inutile și să folosiți cuvinte cheie populare.

Amintiți-vă, de asemenea, să transcrieți textul. Acest lucru face ca anumite tipuri de videoclipuri, de exemplu cele de tipul “Cum Să….” sau “Sfaturi despre….”, să fie mult mai ușor de găsit în motorul de căutare YouTube. 

YouTube vă permite să scrieți transcrierea videoclipului dvs., astfel încât cineva să poată activa subtitrările închise (butonul CC). Puteți chiar să traduceți conținutul în mai multe limbi pentru a atrage un public internațional (mai multe despre acest lucru în punctul # 10 …)!

numarul sapte dezvolta un brand

Dezvoltați un "brand" cu care publicul vostru se va obișnui și pe care îl va anticipa

Nu este așa de dificil cum pare! Branding înseamnă, în esență, să ai o prezentare unică și memorabilă. O tehnică pe care YouTuberii o utilizează adesea este folosirea unei introduceri și a unei concluzii.

Pentru început, acestea pot avea mici elemente ușor de reținut sau doar un simplu „slogan”.

Concluzia va face ca vizitatorii să-și amintească de voi chiar și după terminarea videoclipului. Este chiar mai bine dacă puteți introduce un “Call-to-Action” (CTA) în concluzie, în timp ce faceți ceva memorabil, pentru a le menține interesul și în viitor.

Aceste CTA-uri funcționează dacă vă încurajați publicul să vă viziteze site-ul, să se aboneze și dacă se încheie cu o notă puternică de pozitivitate și încredere.

Țineți cont, dacă nu cereți publicului să vă urmărească sau să se aboneze, probabil că niciodată nu va face acest lucru! Îndemnul direct la acțiune este unul dintre secretele modului cum puteți să obțineți mai mulți abonați pe YouTube.

numarul opt mita publicul tau

Încurajați-vă audienta să subscrie și fidelizați-o

mita publicul YouTube pentru a va abona

Adesea, oamenii chiar subestimează eficiența mituirii unei audiențe pentru a-i menține interesul!

Sună aiurea, dar funcționează.

Oamenii nu vor fi implicați emoțional în nicio activitate nouă decât dacă OBȚIN ceva valoros din ea.

 Această recompensă poate fi ceva simplu, ca un concurs cu premii (și funcționează chiar mai bine dacă îl promovați pe toate celelalte rețele sociale) sau oferind de fapt beneficii suplimentare în videoclipurile voastre.

Probabil acesta este cel mai bun mod de a cumpăra abonați reali pe YouTube, dar este mult mai eficient decât să plătiți orbește pentru trafic. În acest caz investiția constă în premiu, dar este o modalitate mai cinstită de a atrage atenția oamenilor.

De exemplu, un premiu pentru concurs ar putea fi o invitație gratuită la un restaurant sau la o activitate sportivă. De asemenea, ați putea oferi un tricou cool. Spuneți audienței că veți alege câștigătorul concursului dintre abonați, creând motivul pentru a subscrie.

De asemenea, îi puteți recompensa pentru abonare oferind cărți electronice gratuite pe site-ul vostru sau chiar o testare gratuită pentru 30 de zile a unui produs.

Secretul pentru cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube este de a face publicul să se simtă atras de conținutul vostru extraordinar!

numarul noua de promovare a canalului

Promovați-vă canalul YouTube și videoclipurile în afara platformei

Nu vă puteți baza exclusiv pe traficul YouTube atunci când explorați modalități de cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube, deci fiți liberali în ceea ce privește distribuirea videoclipurilor și promovarea canalului în afara platformei.

Unii oameni conectează canalul de YouTube la Amazon Reviews, în timp ce alții folosesc Pinterest, Facebook, Twitter sau Instagram. Chiar și mențiunile pe Reddit, într-o discuție de nișă, pot fi legate de un cont YouTube.

numarul zece traduc conținutul tau

Traduceți conținutul în mai multe limbi pentru o expunere internațională

Dacă pe termen lung vizați o piață internațională, este logic să planificați acest lucru în avans. Pe măsură ce deveniți mai popular la nivel local sau național, puteți atrage o audienta globală similară, prin traducerea conținutului și a textului din videoclipurile voastre în alte limbi de circulație internațională. 

Puteți externaliza această activitate unui translator și chiar să adăugați subtitrări fiecărui videoclip.

numarul unsprezece creeaza remorci scurte

Creați trailere scurte pentru a vă atrage publicul imediat ce vă vizitează canalul

remorci scurte pentru canalul YouTube

Redarea automată vă ajută să captați audienta în primele 10 secunde, deci nu le oferiți posibilitatea de a căuta în toate videoclipurile voastre.

În primul rând, asigurați-vă că ați creat playlist-uri. Apoi, creați trailere scurte care pot fi redate automat de îndată ce canalul s-a încărcat.

Conținutul acestui trailer ar trebui să fie între 30-60 de secunde.

Cheia pentru a face un  trailer bun este să le oferiți un motiv să stea și să vizioneze. Răspundeți la întrebările pe care le au: „De ce mai urmăresc asta? Ce lucru interesant se întâmplă? De asemenea, le poți face amuzante, artistice sau chiar emoționale, dacă astfel vei păstra atenția publicului.

numarul doisprezece colaboreaza cu alti YouTubers

Colaborați cu alți YouTuberi. Veți atrage astfel public similar

Colaborati cu alte proiecte YouTubers

Același concept al unui jurnalist sau blogger invitat funcționează foarte bine și pe YouTube. Ar trebui să încercați să colaborați cu ceilalți YouTuberi, dacă publică proiecte similare sau subiecte conexe.

Trimiteți-le un e-mail sau un mesaj privat pe social media și vedeți dacă ar fi interesați să colaboreze cu voi la un nou proiect video/audio. O motivație suplimentară poate fi mențiunea că această colaborare îi poate ajuta să obțină mai mulți abonați pe YouTube!

Desigur, cele mai importante și mai bogate personalități de pe YouTube probabil nu vă vor lua în calcul propunerea, așa că încercați să vizați YouTuberi noi sau intermediari, care ar aprecia publicitatea la fel de mult ca și voi.

Aceasta este o modalitate bună de a afla cum să obțineți abonați pe YouTube din moment ce amândoi veți vedea rezultate imediate – conectarea cu publicul unui alt influencer.

Gândiți-vă la proiect și analizați ideile până găsiți una care vă place amândurora. Vă puteți conecta cu audiența unui concurent sau a unui coleg, la fel cum și ei vor beneficia de conectarea la audiența voastră. Toată lumea câștigă!

numarul treisprezece interactioneaza cu baza de fani loiali

Interacționați cu cei mai loiali fani

În cele din urmă, nu uitați cea mai importantă parte a oricărei campanii de social media – angajamentul! Interacționați cu audiența care comentează sau se abonează. Prin mici dovezi de recunoștință, arătați-le că vă pasă, astfel încât să puteți construi un grup de fani fideli.

Câțiva dintre cei mai inteligenți YouTuberi introduc efectiv cererile fanilor și ale abonaților pentru a crea conținut nou. Nu trebuie să munciți atât de mult: dacă audiența vă oferă o idee, de ce să nu profitați? 

De exemplu: un muzician care interpretează cântece ar putea să-și chestioneze audiența referitor la ceea ce să cânte în continuare.

În social media și în special pe YouTube, angajamentul este unul dintre cele mai importante elemente.

Publicul vostru se va simți respectat atunci când vă faceți timp să comentați. Mai mult, vizitatorii noi vor realiza rapid că ascultați toate solicitările și, uneori, chiar creați videoclipuri bazate pe acestea.

cumparati abonatii youtube

Secretul real în cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube este să ascultați comunitatea. Aceasta înseamnă nu doar industria voastră, ci și publicul țintă, care caută pe YouTube sau pe un alt site conținut similar cu al vostru.

Lăsați-i să știe că sunteți acolo, găsindu-i, atrăgându-i cu cuvinte cheie și apoi oferindu-le un spectacol grozav.

În procesul de a învăța cum să obțineți mai mulți abonați pe YouTube este vorba despre a realiza cel mai bun spectacol posibil și a atrage atenția asupra acestuia. Fiți mândri de voi și de munca voastră.

Răspândiți informația și urmăriți cum publicul vostru începe să crească!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top