10 Sfaturi Pentru Succes Privind Lucrul De Acasă

10 Sfaturi Pentru a Reusi Sa Lucrezi the Acasa

Lucrul la domiciliu sună atrăgător, nu-i așa? Ideea de a fi la câțiva pași distanță de bucătăria dvs și de a avea libertatea de a lucra în pijamale  are o anumită aluzie și pentru mulți oameni care lucrează acasă se ușurează îngrijirea familiei și au o îmbinare mai bună a vieții cu munca.

Unul dintre avantajele majore ale lucrului la domiciliu este faptul că puteți alege dintr-o gamă numeroasă și variată de joburi:

Puteți învăța totul despre Bitcoin și începe o activitate de tranzacționare chiar din biroul dvs. de acasă.

Puteți pune bazele unui canal de YouTube și amenaja un studio acasă.

Puteți lucra și ca freelancer sau puteți fi plătit din contul de Instagram de branduri aflate în căutare de postări sponsorizate.

Acest lucru înseamnă că puteți găsi un job care să se potrivească cu talentele, stilul de viață și programul propriu fără a fi nevoie să mergeți la birou.

Totuși, munca de acasă nu este lipsită de dezavantajele sale. Există unele dezavantaje atunci când casa ta devine biroul tău. S-ar putea să vi se solicite o reducere a salariului dvs. și pot apărea conflicte cu prietenii și membrii familiei care nu înțeleg complet faptul că trebuie să vă concentrați asupra muncii în timpul programului de lucru. În plus, lucrul la domiciliu poate însemna că nu sunteți niciodată în afara timpului; s-ar putea să stați mai mult decât în mod normal la birou, să lucrați șapte zile pe săptămână și să lucrați mai mult timp, deoarece biroul dvs este la doar câțiva pași distanță.

Vestea bună este că puteți face niște pași simpli pentru a atenua unele dintre problemele asociate muncii de acasă, astfel încât să aveți cea mai bună experiență posibilă. Iată 10 lucruri de făcut pentru a face munca de acasă mai productivă și mai puțin plină de probleme:

1. Discutați cu Familia

Înainte de a începe prima zi de lucru acasă, stați cu familia și discutați despre noile aranjamente. Asigurați-vă clar că va trebui să vă puteți concentra asupra muncii dvs și să aveți cât mai puține distracții și întreruperi în timpul orelor de lucru.

Stabiliți un set de reguli privind momentele când membrii de familie sau colegii de cameră vă pot întrerupe și când nu pot și să determinați unde va fi spațiul dvs. de lucru fără întreruperi. Deși poate fi nevoie de timp pentru ca toată lumea să se adapteze la noua situație, veți reduce riscul de certuri și dramă prin stabilirea de bariere de la început.

2. Nu Încercați Să Faceți Totul Dintr-o Bucată

Așa cum trebuie să stabiliți așteptări cu familia pentru cum trebuie să fie lucrurile atunci când lucrați, trebuie să aveți și o conversație cu dvs despre lucrul de la domiciliu. Nu veți putea să fiți un părinte la domiciliu și un angajat cu normă întreagă și poate veți fi nevoit să trăiți într-o casă murdată și dezorganizată. Nu vă fie frică să recunoașteți atunci când aveți nevoie de ajutor de la un babysitter, o dădacă sau o menajeră. A fi acasă la lucru nu înseamnă că ar trebui să vă îngrijiți și de copii și să faceți gospodărie!

3. Ocupați un Spațiu

Pentru a reuși să lucrați acasă, trebuie să aveți un spațiu pus deoparte, care este doar pentru dvs. Scenariul cel mai ideal este să transformați o cameră în casă în biroul dvs. cel puțin în timpul programului de lucru. Dacă acest lucru nu este posibil, cel puțin desemnați un colț liniștit într-o încăpere pentru a servi ca post de lucru. Venind în același loc pentru a lucra în fiecare zi vă va ajuta să intrați într-o rutină de succes. În plus, membrii familiei sau colegii de cameră vor ști că atunci când vă aflați în zona de lucru, nu trebuie să fiți întrerupt.

Dacă trebuie să înființați un nou birou, ar trebui să vă uitați pe ghidul nostru: Cum să creați un birou de acasă cu puțini bani

4. Lăsați Totul în Urmă

Când vă duceți să lucrați la un birou, puteți să vă distanțați de problemele care se petrec în casa dvs. La domiciliu, nu aveți luxul unei separări fizice între viața de acasă și cea profesională, așa că trebuie să stabiliți una în mintea dvs.

Când vă așezați la postul dvs. de lucru, puneți-vă deoparte alte gânduri. Lăsați-i pe oamenii din casa dvs. să știe că nu sunteți disponibili pentru a discuta problemele până când programul de lucru nu s-a încheiat.

5. Urmați-vă Programul

10 Sfaturi Pentru a Reusi Sa Lucrezi the AcasaCând lucrați acasă, probabil că trebuie să vă concentrați un anumit număr de ore pentru a vă termina treaba, dar nu va fi nimeni care să se uite peste umăr pentru a vă asigura că vă țineți orele așa cum ați promis. De aceea, trebuie să fiți auto-disciplinat și să vă asigurați că începeți și opriți schimbarea zilnică în momentele pe care le specificați. 

În caz contrar, puteți ajunge în obiceiuri proaste de a vă încheia ziua mai devreme sau de a lua pauze lungi, ceea ce ar putea cauza performanței dvs. de muncă să sufere și să vă lase în probleme cu șeful dumneavoastră.

6. Intrați într-o Rutină

Pentru a reuși să lucrați de la domiciliu, trebuie să aveți o rutină obișnuită, la fel ca la birou. Începeți și terminați ziua într-un anumit interval de timp. Acordați timp o oră la prânz și luați una sau două pauze în timpul zilei. Puteți folosi aceste pauze pentru a vă relaxa, pentru a vedea problemele casnice sau pentru a vă părăsi casa și pentru avea grijă de problemele tipice vieții. Doar asigurați-vă că luați pauze la intervale regulate, astfel încât să vă obișnuiți să lucrați într-un program stabilit pe care îl determinați.

7. Asigurați-vă Că Șeful Vă Poate Contacta Mereu

Dacă doriți să puteți continua să lucrați acasă, șeful dvs. trebuie să știe că vă faceți munca așa cum ați promis, și el sau ea va deveni suspicios dacă nu vă poate contacta. Asigurați-vă că șeful dvs. vă poate contacta oriunde vă aflați. Când nu puteți fi contactat din cauza unei sarcini legate de muncă sau a unei întâlniri personale, spuneți-i șefului dvs. în prealabil. De asemenea, creați cu șeful dvs. un program pe care voi doi îl stabiliți pentru a intra în contact.

8. Stabiliți Obiective și Atingeți-le

Pentru a continua să vă bucurați de libertatea de a lucra de acasă, aveți nevoie să produceți ceva pentru angajatorul dumneavoastră. Acest lucru nu este întotdeauna ușor atunci când nu aveți motivația de a lucra împreună cu alte persoane. Ca urmare, este important să vă stabiliți obiectivele în fiecare zi. Decideți ce trebuie să faceți la începerea zilei de lucru și să marcați task-urile pe măsură ce le completați. 

De asemenea, lucrați din greu pentru a vă menține grade înalte de precizie și calitate la locul de muncă. Vreți să continuați să faceți cum ați procedat la birou chiar dacă nu mai sunteți acolo. Utilizați instrumente cum ar fi serviciile de videoconferință pentru a comunica cu colegii, dar evitați tentațiile de a lăsa ședințele de colaborare să devină discuții non-sens.

9. Nu Vă Izolați

Veți deveni rapid nemulțumiți de munca de acasă dacă nu aveți niciodată contact cu lumea din afară. Asigurați-vă că părăsiți casa în mod regulat, în special dacă lucrați de acasă cinci zile pe săptămână și nu trebuie să vizitați clienți sau să veniți în birou pentru întâlniri regulate. Puteți merge pe jos în timpul pauzelor sau puteți lucra la o cafenea pentru o după-amiază, doar pentru a ieși din casă.

10. Aveți Grijă de Dumneavoastră

A lucra într-un birou înseamnă o mulțime de stat jos, iar lucrul de la domiciliu vă va ține jos chiar mai mult, pentru că nici măcar nu trebuie să parcați o mașină și să mergeți în birou sau să mergeți la o stație de autobuz sau gară pentru naveta dvs. Asigurați-vă că veți face exerciții regulate pentru a compensa creșterea numărului de ore petrecute stând jos, care vin odată cu munca de acasă. Nu numai că acest lucru vă va ajuta să vă reduceți riscul de a câștiga în greutate și de a suferi o circulație necorespunzătoare, dar vă va ajuta, de asemenea, să ușurați stresul și să creșteți nivelul de energie.

Lucrul la domiciliu era considerat un pas înapoi deoarece nu se câștiga la fel de bine ca la un job cu normă întreagă. În prezent, cei care se îmbogățesc nu lucrează deloc într-un birou. Aceste persoane și-au construit un imperiu din confortul propriei lor case. Puteți fi și dvs. unul dintre ei dacă urmați sfaturile noastre despre succes și păstrați mereu o disciplină a muncii.

Scroll to Top