Sfaturi pentru a sta sănătos când lucrezi de acasă

Sfaturi pentru a sta sănătos când lucrezi de acasă

Cercetările arată că mai mult de 30 de milioane de bărbaţi şi femei lucrează de acasă în Statele Unite ale Americii, şi numărul este în creştere rapidă. Experţii cred că până în 2017, mai mult de 63 de milioane de oameni îşi vor transforma casa în propriul birou, aducând procentajul de persoane ce lucrează de acasă în America la 43 de procente.

În timp ce sunt multe avantaje la lucrul de acasă atât pentru angajaţi cât şi pentru angajatori, sunt anumite griji cu privire la sănătate datorită timpului excesiv petrecut în casă. Oamenii ce lucrează la birou deja au o viaţă sedentară, şi lucrând de acasă înseamnă şi mai puţină mişcare şi mai mult stat.

Dacă lucrezi de acasă , urmărind următoarele sfaturi o să te ajute să rămâi sănătos şi o să reducă riscul de a dezvolta probleme de sănătate nedorite datorită condiţiilor de lucru:

1. Creează-ţi un spaţiu de muncă personal

Studiile arată ce lucrul în dormitor interferează cu dormitul noaptea, şi cercetările arată că oamenii ce lucrează mereu în acelaşi loc sunt mai productivi şi mai puţin stresați decât cei ce îşi mută locul unde muncesc în casa de la o zi la alta. Găseşte-ţi un loc în casă ce poate fi folosit doar pentru muncă. O cameră întreagă este ideală, dar dacă asta nu este posibil, pune deoparte un colţ pentru birou, computer şi restul lucrurilor tale pentru lucru. A fi productive când lucrezi de acasă este esențial. Aici este un ghid pentru a fi mai productiv când munceşti acasă.

2. Găseşte scaunul potrivit

Nu este nevoie să cheltuieşti o avere pe mobile foarte scumpă, dar trebuie să fi sigur să îţi cumperi un scaun foarte bun. Găseşte un scaun ce este conceput ergonomic să îţi ţină spatele într-o poziţie bună pe perioada zilei. Altfel, ai putea să ajungi cu o durere groaznică de spate. Dacă îţi doreşti să scazi riscul de a avea dureri de spate şi să fii cât mai sănătos, poţi să îţi cumperi un birou la care poţi sta în picioare fără nevoia unui scaun sau un birou ce poate fi convertit între a sta în picioare şi a sta pe scaun.

Ar trebui sa citești ghidul despre cum să îți faci un birou destul de avantajos aici.

3. Mişcare, Mişcare, Mişcare

Odată la fiecare oră, ridică-te de pe scaun şi întinde-ţi picioarele. Plimbă-te puţin prin casă şi întinde-ţi braţele, umerii în spate şi pieptul în faţă. Măcar odată pe zi ieşi afară din casă. Dacă nu ai nimic de făcut pe afară, doar o plimbare e de ajuns.

4. Urmăreşte Programul

Dacă lucrezi pentru o perioadă lungă de timp sau ai un program neregulat îţi poate interfera somnul şi îţi afectează sănătatea. Creează-ţi un program de lucru şi urmează-l zilnic, făcând excepţii doar când nu sunt alternative.

5. Fă exerciţiile fizice o prioritate

Experţii recomanda cel puţin 30 de minute de exerciţii fizice 5 zile pe săptămână. Programează-ţi timp pentru exerciţii în rutină zilnică la fel cum ai avea o programare la doctor sau o întâlnire cu un client. În acest fel, o să îţi devină o prioritate şi nu o să îţi găseşti scuze pentru că eşti prea ocupat.

6. Întâlneşte-te în afara casei

Dacă trebuie să îţi programezi întâlniri, du-te la golf, sugerează-le să mergeţi la o plimbare în timp ce vorbiţi despre întâlnire sau mergeţi la un joc de racquet. Fiţi creativi şi găsiţi moduri de face întâlnirile un mod de a face exerciţii.

7. Creează-ţi mediul prielnic

Sfaturi pentru a sta sănătos când lucrezi de acasă Lucratul acasă face posibil să îţi poţi schimba mediul în care lucrezi după nevoile tale. Păstrează temperatura în normele în care te simţi confortabil. Investeşte în iluminare bună şi foloseşte lumina naturală pe cât posibil. Când eşti stresat, încearcă să asculţi muzică relaxantă sau foloseşte lumânări cu mirosuri plăcute sau un aparat de aromaterapie.

8. Fii corect cu tine însuţi

Una dintre cele mai mari greşeli pe care oamenii le fac când câştigă bani de acasă este că îşi permit să fie mereu pe ceas. Fă o prioritate ca să munceşti numai numărul de ore de care este nevoie pentru a-ţi termina obligaţiile. Dacă eşti tentat să munceşti peste program sau să te trezeşti în mijlocul nopţii şiş a munceşti la ceva, întreabă-te dacă te–ai duce la birou sau să stai la birou să munceşti. Dacă nu, lasă munca pentru o altă zi.

9. Păstrează aparenţele

Cercetările arată că oamenii ce muncesc acasă şi continuă să facă duş şi să se îmbrace pentru munca în fiecare zi se simt mai competenţi şi sunt mai puţin stresaţi decât cei ce nu fac asta. Deşi poate nu vrei să porţi un costum în casă, rezista nevoii de a sta în pijamale în fiecare zi.

Scroll to Top