Fă bani cu o e-book

Fă bani cu o e-book

Scrierea unei e-book reprezintă o metodă grozavă de a face bani online, chiar dacă nu eşti un scriitor cu experienţă. E-book-urile de ficţiune şi nonficţiune pot furniza un flux constant de venit, iar atunci când publici mai multe cărţi pe parcursul unei perioade de timp îndelungate, îţi poţi mări potenţialul de câştig ajungând să te bucuri de un supliment consistent pentru venitul curent. Sunt persoane care și-au construit imperii de milioane de lei din publicarea și vânzarea de e-books.

Popularitatea e-book-urilor este în continuă creştere. Cărţile electronice precum Nook şi Kindle, tabletele precum iPad şi aplicaţiile de cărţi electronice pentru smartphone-uri determină tot mai mulţi oameni să opteze pentru cărţi electronice în defavoarea celor clasice. Din această cauză, oameni de toate vârstele au acum şansa de a-şi câştiga existenţa scriind e-book-uri în baza unei mari varietăţi de subiecte. Auto-publicarea îţi permite să scrii o e-book şi apoi să o vinzi direct publicului fără a fi nevoit să ai de a face cu o publicaţie.

Studiile arată că există cam 70000 de autori ce scriu e-book-uri în toată lumea, iar website-urile au sute de mii de cărţi disponibile. Spre exemplu, există peste 650000 de titluri de ficţiune ce se vând în magazinul Kindle din Marea Britanie şi încă 1 milion de titluri disponibile gratuit.

Dacă ţi-ai dorit întotdeauna să fii un autor cunoscut, acum este mai uşor ca niciodată să îţi transformi visul în realitate, iar dacă urmezi sfaturile ce îţi sunt oferite în acest articol vei reuşi să faci bani ușor în acest proces. Poate deveni chiar un job online cu normă întreagă dacă asta îți dorești!

Scrierea Unei E-Book

Cea mai dificilă parte din întregul proces de scriere şi publicare este crearea conţinutului.

Este important să ţinteşti către a produce o e-book de calitate, fără a te grăbi pentru a o termina cât mai repede. O carte slabă, plină de greşeli şi formatata incorect nu îţi va aduce bani şi nu va fi atractivă pentru cititori. Pentru a avea succes, trebuie să produci o e-book de cea mai bună calitate, iar asta înseamnă să investeşti foarte mult timp în procesul de scriere, verificare şi rescriere a conţinutului. Poți posta și un job ca freelancer și angaja pe cineva care să scrie conținutul pentru tine. Pe site-uri precum Upwork, poți găsi pe cineva talentat fără a plăti foarte mulți bani. 

Însă înainte de a începe crearea propriu-zisă a conţinutului, trebuie să decizi despre ce vrei să scrii. Nu ajunge să alegi pur şi simplu ficţiune sau nonficţiune. Dacă doreşti să scrii o poveste, o nuvelă sau o carte, trebuie să te concentrezi pe un gen anume. Cele mai bine vândute genuri sunt thrillerele criminalistice, literatura pentru femei, romanţă paranormală şi fantezie. Eşti interesat mai mult de nonficţiune? Trebuie să îţi alegi o branşa despre care să scrii. Cărţile de tip ghid şi tutorial au tendinţa de a aduce cei mai mulţi bani.

Odată ce ai stabilit exact ce vrei să scrii, este indicat să faci puţină cercetare pentru a vedea ce fac autorii realizaţi de e-book-uri pentru a atrage cititori. Încearcă să citeşti 20 de cărţi de top din genul sau branşa ta. Nu vrei să furi altcuiva, bineînţeles, însă poţi să îţi faci o idee despre maniera în care ar fi indicat să scrii pentru a capta atenţia şi interesul cititorilor tăi.

Un alt lucru important de luat în considerare atunci când scrii o e-book este dimensiunea. Vei vedea cât de curând că cele mai bune cărţi electronice au tendinţa să fie destul de scurte. Încearcă să creezi ceva ce se poate citi în 1-2 ore sau mai puţin. Dacă dimensiunea cărţii tale trebuie să fie mai amplă, încearcă să o împarţi în mai multe volume.

După ce ai un plan care te satisface, ar fi bine să angajezi un editor sau corector care să îţi verifici şi eventual să îţi îmbunătăţească muncă. Apoi, vei fi pregătit să treci la următoarea etapă.

Un lucru important de luat în considerare este că prima ta carte cel mai probabil nu va zbura de pe rafturi. Mulţi autori nu reuşesc să dea lovitura decât în momentul când ajung pe la a patra sau a chiar a cincea carte. Nu îţi forma aşteptări foarte ridicate pentru prima carte ca să nu fii dezamăgit după.

Aspectul Coperţii

Vorba aceea care spune să nu judeci o carte după copertă nu prea se aplică în cazul cărţilor! Adesea, cititorii aleg cărţile tocmai din cauza coperţii acestora, fenomen întâlnit în special în domeniul cărţilor electronice. Oamenii vor vedea o mică a imagine a coperţii atunci când se uită prin magazinul online, aşadar este important să ai o copertă plăcută şi atrăgătoare.

Pentru a obţine cele mai bune rezultate cu putinţă, gândeşte-te la o imagine simplă, însă puternică ce are legătură cu tema cărţii tale. Poţi să o faci singur, dar în general este ideal să angajezi un artist grafician care să te ajute.

Cel mai bun loc pentru a găsi un astfel de designer grafic este Fiverr, cea mai mare piață de servicii independente din lume. Sunteți sigur că veți găsi tot ceea ce căutați acolo. Chiar dacă vă gândiți să obțineți un scriitor fantomă pentru a vă scrie e-carte pentru dvs., după cum sa menționat anterior, Fiverr este locul de a fi.

Dacă doriți să aflați mai multe sau să începeți imediat să găsiți pe cineva care să vă ajute la o rată rezonabilă, verificați site-ul dvs. aici sau faceți clic pe imaginea de mai jos.

Încărcarea Cărţii

După ce ţi-ai scris e-book-ul, trebuie să scrii şi o descriere a acesteia care să determine oamenii să o citească. Alcătuieşte un mic paragraf sau chiar două care să capteze esenţa cărţii şi care să îi facă curioşi pe cititori. Ar fi indicat să incluzi un mic citat din carte şi numărul de cuvinte pentru că posibilii clienţii să ştie exact ce cumpără.

Odată ce ai finalizat descrierea, eşti gata să încarci cartea. Magazinul Amazon este un loc grozav în care să debutezi. Site-ul are un videoclip instrucţional care te va învăţa ce să faci şi îţi va permite să încarci repede e-book-ul. Un alt serviciu minunat este smashwords.com, care te va ajuta să îţi listezi cartea în magazinele Apple iBooks, Barnes & Noble, Diesel e-Books şi Sony Reader Store.

Fă bani cu o e-book

Stabilirea Unui Preţ

Sarai tu a dover stabilire il prezzo del tuo ebook. Per determinare quanto far pagare, dai un’occhiata ai prezzi dei libri più venduti della categoria. Il tuo libro dovrà avere un prezzo simile o meno costoso rispetto a questi.

Considera che il venditore tratterrà una percentuale del prezzo di acquisto. Ogni sito ha un proprio sistema di royalties, quindi informati prima di fare l’upload, in modo da sapere quanto il negozio si tratterrà sul prezzo di vendita.

Promovarea E-Book-ului Tău

În mod normal, va dura între 24 şi 48 de ore până ce cartea va fi disponibilă pe un magazin online. Nu te aştepta să înceapă comenzile imediat. Va fi nevoie să îi faci reclamă cărţii pentru a fi remarcată şi pentru a începe să vinzi exemplare.

Cele mai bune strategii de marketing pentru o e-book:

  • Reţelele de socializare, inclusiv Facebook, Twitter şi Google+
  • SIte-urile de specialitate precum Goodreads.com şi Kindleboards.com
  • Propriul tău website
  • Blogurile WordPress
  • Grupurile Reddit şi alte intermedii de publicitate

Cel mai important lucru pe care să îl ai în vedere atunci când îţi promovezi e-book-ul este publicul ţintă. Întreabă-te:

  • Cine îmi va citi cartea?
  • De ce ar vrea să citească materialul scris de mine şi nu altceva?
  • Unde vor afla despre cartea mea electronică?
  • Ce pot face pentru a le ridica interesul?

Fă bani cu o e-book

Uite un exemplu. Să spunem că ai scris o e-book despre cum să găteşti mâncare mexicană. Nu este indicat să presupui că publicul ţinta este alcătuit din persoane care doresc să gătească mâncare mexicană. Gândeşte-te bine la personale care vor cumpăra o carte despre bucătăria mexicană—cel mai probabil va fi vorba despre adulţi tineri cărora le place să gătească şi care doresc să încerce reţete noi.

Ei ar putea dori să îţi cumpere cartea din cauză că familia ta este mexicană, iar cartea este plină de reţete autentice. Pinterest este un loc popular de postat reţete, aşadar ar fi bine să creezi diferite tipuri de postări care să îndrepte posibilii clienţi către website-ul sau cartea ta electronică.

Scroll to Top